INTERVJUU | Amservi turundusjuht: kõik arvavad, et oskavad turundussuppi keeta, aga vahel tuleb öelda: köögist välja!
Igaüks tuleb kööki ja räägib sulle, kuidas suppi keeta või sousti teha. Vahel tulebki olla kuri ja öelda: „Köögist välja!“, soovitab Amserv Auto turundusjuht Peter Roose.
Amserv Auto turundusjuht Peter Roose Foto: Amserv Auto
Alates 2023. aasta augustist Amserv Auto turundust juhtiv Peter Roosekinnitab alustuseks, et ta ei ole Mart Võrklaevale senini „Aitäh!“ öelnud. „See tekitas eelmisel aastal tõesti päris palju segadust, aga aasta lõppes siiski hästi.“
Inimene läheb kauplusesse ja see on tema jaoks sedavõrd rutiinne tegevus, et ta on lihtsalt autopiloodil, räägib Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin.
On oluline, et need, kes peavad asjadest teadma, kohe selle teadmise ka saaksid, arvab EOK kommunikatsioonijuht Merili Luuk, kes pävis äsja Eesti parima kommunikatsioonijuhi tiitli avaliku ja kolmanda sektori kategoorias.
Brändid on operatiivsema tegutsemise nimel hakanud oma klientidega ise vahetult suhtlema ning agentuuride osatähtsus väheneb, näeb Aasta Turundustegu 2024 žürii liige ja Bigbanki turundusjuht Arthur Taavet.
Igal inimesel on valida, kas ta jääb laupäeval koju ja vaatab 10 tundi oma lemmikseriaali või läheb mõnele matkarajale, nendib RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakonna juhataja Triin Küttim.
Saatesarjas „Password: Make Marketing Fun Again“ keskendume turunduse emotsionaalsele poolele ja loovusele. Arutame, kuidas huumor, julgus ja selged sõnumid brändide edu mõjutavad.