• 06.04.23, 09:55

Meediajuhid: Eesti meedia tugevus on selle mitmekesisus

Kui maksumaksja rahakoti toel finantseeritakse ERRi arendusprojekte, siis piiratakse sellega konkurentsi ja suretatakse vaba ajakirjandust, mitte ei toetata seda, kirjutavad Eesti meediamajade juhid.
Äripäeva meediamaja.
  • Äripäeva meediamaja. Foto: Liis Treimann
Iseseisvuse taastanud Eesti edu nurgakivi on kriitiline ja sõltumatu ajakirjandus. Maailma ajakirjandusvabaduse indeks, mida annab välja 1985. aastal asutatud rahvusvaheline mittetulundusühing Piirideta Ajakirjanikud, tõstis Eesti 2022. aastal rekordiliselt kõrgele, 4. kohale. Meist eespool asuvad vaid kõige vabamad riigid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele