• 22.12.23, 11:11

Võlgades vaevlevad meediahiiglased planeerivad liitumist

Hollywoodis lahvatas kolmapäeval uudis, et kahe suure meediahiiglase juhid on kohtunud ning arutanud võimalikku ühinemist. Analüütikute hinnangul teeks see mõlema ettevõtte olukorra aga veelgi hullemaks, vahendas Wall Street Journal.
Kahe meediahiiglase liitumine looks ettevõtte, mis oleks jälgijate arvult teiselt kohal.
  • Kahe meediahiiglase liitumine looks ettevõtte, mis oleks jälgijate arvult teiselt kohal. Foto: Reuters/Scanpix
Erinevad meediaväljaanded teatasid kolmapäeva hilisõhtul, et Warner Bros Discovery tegevjuht David Zaslav kohtus selle nädala alguses Paramount Globali tegevjuhi Bob Bakishiga, et arutada võimalikku tehingut. Ametlikke kõnelusi veel ei peeta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele