Hollywoodis lahvatas kolmapäeval uudis, et kahe suure meediahiiglase juhid on kohtunud ning arutanud võimalikku ühinemist. Analüütikute hinnangul teeks see mõlema ettevõtte olukorra aga veelgi hullemaks, vahendas Wall Street Journal.
Kahe meediahiiglase liitumine looks ettevõtte, mis oleks jälgijate arvult teiselt kohal. Foto: Reuters/Scanpix
Erinevad meediaväljaanded teatasid kolmapäeva hilisõhtul, et Warner Bros Discovery tegevjuht David Zaslav kohtus selle nädala alguses Paramount Globali tegevjuhi Bob Bakishiga, et arutada võimalikku tehingut. Ametlikke kõnelusi veel ei peeta.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.