• 27.12.19, 13:08

Osav digireklaam arvestab ka põua või pakasega

Seekordses Äripäeva Raadio saates "Digiturunduse praktikum" tuli juttu kampaaniatest, mis arvestavad reklaami kuvamisel ka ilmaga ehk pakasega pakutakse kasukat ja päikesega lühikesi pükse.
people are working on marketing and financial issues
  • people are working on marketing and financial issues Foto: Suat Gürsözlü
Saates olid külas digiturundusagentuuri ADM tegevjuht Riho Pihelpuu ja digimeedia ärisuuna juht Ailar Jüriado, kellega räägiti parimatest digiturunduse projektidest ja turunduse automatiseerimisest.
Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele