Neljapäevases Äripäeva raadio hommikuprogrammis rääkis üritusturundusfirma Orangetime juht Alice Aaviksoo ürituste ärist koroonakriisi järgsel ajal. Kas kriisis kõige enam kannatada saanud ärisektor näitab juba taastumise märke?
Aasta teine pool paistab lahjem kui muidu, kuid võib ka juhtuda, et tahetakse üha rohkem korraldada ära jäänud üritusi, mistõttu võib tekkida suurem nõudlus kohtade järele, kui on võimalusi, rääkis Alice Aaviksoo.
Aaviksoo tutvustas suurklientide seas tehtud uuringut, milline võiks olla sektori tulevik.
Aaviksoo lausus, et pikemas plaanis võib osa virtuaalsusest ürituste puhul püsima jääda, sest selle juures on kasulikke aspekte. Võtmeküsimus on, kuidas virtuaalselt inimesi piisavalt kaasata.
Kuula intervjuud siit:
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.