Saates "Digiturunduse praktikum" on külas IT Koolituste koolitaja ja digiagentuuri Mediabrands Digital digistrateeg ning konsultant Harlis Velk. Juttu tuleb Google Ads’ist, selle analüütikast ning kampaaniate optimeerimisest.
- Saatejuht Priit Kallas ja digiagentuuri Mediabrands Digital digistrateeg ning konsultant Harlis Velk. Foto: Äripäev
Samuti räägitakse kampaaniate juhtimise ABCst ning ka tegevustest, mida on mõistlik enne kampaania ehitamist teha. Vastuse saab ka küsimus, kuidas saada digikampaaniatest paremaid tulemusi?
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:
Kuidas saada digikampaaniatest paremaid tulemusi?
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.