• 26.03.25, 09:57

Dentsu tiim sai strateegilist täiendust

Märtsis liitus dentsu Eesti agentuuribrändide grupiga pikaajalise ja erinevate valdkondade turundusstrateegiate loomise ja elluviimise kogemusega Anna Kuulmann.
Anna Kuulmann
  • Anna Kuulmann Foto: Rene Riisalu
„Minu mitmekülgne turunduskarjäär on toonud mind dentsusse, kus hinnatakse kõrgelt mulle olulisi väärtusi – strateegilist ja integreeritud turundust, andmepõhist lähenemist ja kasvu läbi innovatsiooni. Dentsus on mul võimalus olla strateegiliselt loominguline ja luua laialdast mõju koostöös kompetentse tiimi ja põnevate klientidega,“ selgitas dentsuga liitumist Anna Kuulmann.

Seotud lood

Uudised
  • 18.12.24, 07:00
Kuidas arvestada turunduses tarbijate finantstundlikkusega?
2023. aastaga võrreldes on Eestis kasvanud finantstundlike inimeste osakaal, kes on parimate pakkumiste otsingul, selgus dentsu Merkury Estonia uuringust.
Uudised
  • 02.01.25, 10:26
Töökohavahetused 2024
Vaata, millised liikumised ja muudatused toimusid turunduse valdkonna tööturul 2024. aastal.
Uudised
  • 22.07.24, 13:11
Dentsu Estonia jäi kasumisse, ent käive kahanes
Dentsu Estonia AS käive 2023. aasta majandusaasta aruande järgi pisut kahanes. Ettevõte jäi kasumisse, ent kasum on järsult langenud alates 2021. aastast.
Uudised
  • 30.05.24, 11:08
dentsu prognoosib globaalset reklaamikulutuste tõusu
dentsu globaalsetele reklaamikulude prognoosidele tuginedes oodatakse 2024. aastal reklaamikulutuste kasvu kogu maailmas 5 protsenti.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele