• 11.06.21, 16:00

Need on parimate turundajate õppetunnid

Aasta turundusteo nominendid esitlesid oma töid 3. juunil turunduskonverentsi Passwordi laval. Äripäeva raadio toimetaja Gregor Alaküla intervjueeris nominente, et küsida neilt, mida nad kampaaniatest õppisid. Lisaks said turundajad rääkida Eesti parimate turunduskampaaniate taustast ja valmimisprotsessidest.
Aasta turundusteo nominendid ja võitjad Passwordi konverentsil.
  • Aasta turundusteo nominendid ja võitjad Passwordi konverentsil. Foto: Raul Mee
Saates "Äripäeva fookuses" kuuleb avaliku sektori turundusteo auhinna võitnud TalTechi kampaania tausta ning usutlusi erasektori nominentide Tele2, Soraineni, Maxima, SEB ja Maks & Mooritsa kampaaniate teemadel. Lisaks kuuleb ka žürii esimehe kommentaari selle kohta, mida võitja, Maks & Mooritsa puhul eriliselt hinnati.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele