"Digiturunduse praktikumi" saates on külas digiturunduse praktik, Hobby Hall Groupi SEO ja UX juht ning ADM Interactive disaini konsultant Epp-Kristiina Keerov, kellega tuleb juttu kasutajakogemusest ja natuke ka SEOst.
- Hobby Hall Groupi SEO ja UX juht ning ADM Interactive disaini konsultant Epp-Kristiina Keerov ja saatejuht Priit Kallas. Foto: Äripäev
Saates räägitakse ka sellest, kuidas veebist rohkem raha kätte saada ning ka sellest, et veebilehe disain ei pea alati ilus olema. Vastuse saab ka küsimus, mida mõõta ning kelle käest uurida tagasisidet kasutajakogemuse kohta.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Saatejuht soovitas tutvuda persoona intervjuu artikliga
SIIN.Kuula saadet siit:
Veeb peab nii ilus olema, et klient sealt ka ostaks, mitte ei hängiks
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.