"Digiturunduse praktikumi" saates on külas reklaamiagentuuri Kriit projektijuht Konstantin Burõi, kellega tuleb juttu venekeelsele sihtrühmale turundamisest.
- Saatejuht Priit Kallas ja reklaamiagentuuri Kriit projektijuht Konstantin Burõi. Foto: Äripäev
Saates saame teada, milliseid kanaleid nad kasutavad, kui suure sihtrühmaga on tegemist, mis on olulised nüansid sõnumi edastamisel ning kui hästi toimib kampaania sidumine staariga. Burõi toob välja ka mõned näited, kes teevad hästi venekeelset reklaami ning toob näiteid, millised on peamised vead mida tehakse.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:
Kuidas mitte eksida venekeelsele sihtrühmale turundamisel?
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.