KUULA: Kuidas Google Analytics 4 enda jaoks tööle panna?
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Lavii turundusstrateeg Henri Palmar, kellega tuleb juttu Google Analytics 4, Tag Managerist, Data Studiost ning sellest, kuidas need enda jaoks tööle panna.
Lavii turundusstrateeg Henri Palmar ja saatejuht Priit Kallas. Foto: Äripäev
Saates tuleb ka juttu digikanalis toimuvate tegevuste mõõtmise seadistamisest ning sellest, mida raportitest täpselt vaadata. Kuulajad saavad saates ka mõned tööriistad, mida kohe rakendada enda töös.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.