Digiturunduse väljakutsed ning enam tähelepanu vajavad tegevused
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski, Orkla Eesti turundusdirektor Annika Oja ning Luminori brändi ja Baltikumi turundusjuht Silja Aav, kellega tuleb juttu digiturunduse väljakutsetest.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.