Tark turundus, mis aitab MTÜ-l rohkem annetusi koguda
"Digiturunduse praktikumi" saates on külas LeverUP Baltikumi juht Märt Jõesaar, kes räägib sellest, kuidas MTÜd saavad ennast edukalt turundada ning seeläbi ka annetuste hulka suurendada.
Saates tuleb juttu ka tegevuste automatiseerimisest, ürituste korraldamisest ning segmenteerimisest ja sõnumite saatmisest potentsiaalsetele annetajatele.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuula saadet siit:
Tark turundus, mis aitab MTÜ-l rohkem annetusi koguda
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.