Facebook on jätkuvalt ettevõtjate jaoks peamine sotsiaalmeediakanal, kuid seal inimeste tähelepanu saamiseks ei piisa ainult enda toodete reklaamimisest, rääkis turunduse ja reklaamiga tegeleva Milos OÜ tegevjuht ja asutaja Brit Mesipuu.
- Turunduse ja reklaamiga tegeleva Milos OÜ tegevjuht ja asutaja Brit Mesipuu. Foto: Erakogu
“Iga ettevõte, kui ta üldse postitust või reklaami teeb, ei saa rääkida sellest, mida tal pakkuda on, mitte kedagi ei huvita see,” selgitas Mesipuu Äripäeva raadio hommikuprogrammis. Milliste sõnumitega tasub ettevõtetel enda sotsiaalmeediakanalid täita, saate pikemalt kuulata intervjuust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selle aasta sügisel viis reklaamiettevõte Milos läbi küsitluse, et teada saada, millised on täiskasvanud eestlaste sotsiaalmeedia harjumused. Uuriti nii sotsiaalmeedias viibimise aega kui ka keskkondi ning tegevusi, mida neile seal teha meeldib. Küsitluses osales sel aastal rekordarv ehk 3326 inimest.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.