• 21.04.23, 15:58

5 sammu, kuidas haarata tarbija tähelepanu

Meediaagentuuride OMD ja PHD uuringute juht Velli Kütt ja OMD Eesti juht Toomas Tepomes jagavad seekordses Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates teadmisi, mis on saadud üle-euroopalistest reklaamiuuringutest, ja võrdlevad teiste riikide kogemust Eesti omaga.
Toomas Tepomes ja Velli Kütt
  • Toomas Tepomes ja Velli Kütt Foto: Äripäev
Saates annavad nad muu hulgas viis praktilist soovitust selle kohta, kuidas võita tarbija tähelepanu reklaami, kanali ja formaadi, heli ja mentaalse kättesaadavusega seoses.
Saatejuht on Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:
Viis sammu, kuidas haarata tarbija tähelepanu
00:00

Seotud lood

TOP
  • 17.11.22, 14:27
Eesti meediaagentuuride käibe TOP: kogukäive on kasvanud üle 30 protsendi
Lisatud käibe TOPi tabel
Reastasime edetabelisse Eesti edukaimad meediaagentuurid, võttes arvesse eelmise ja üle-eelmise aasta müügitulu numbrid. Põhjalikke kommentaare jagavad meediaagentuuride Inspired Universal McCann, Initiative, OMD Estonia ja Havas Media juhid, kellest viimane ütles, et prognoosivad uueks aastaks 90-protsendilist käibe kasvu.
TOP
  • 07.11.22, 10:54
Meediaagentuuride TOPi võitja: kasvasime väga tihedal meediaagentuuride turul pea 100 protsenti
Lisatud meediaagentuuride TOPi tabel
HBS Estonia OÜ tegevjuhi Toomas Tepomehe sõnul on OMD globaalselt enamikes regioonides TOP 3 hulka kuuluv meediaagentuur ja nende ambitsioon on kindlasti sama positsioon ka Eestis saavutada.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele