Meediaagentuuride OMD ja PHD uuringute juht Velli Kütt ja OMD Eesti juht Toomas Tepomes jagavad seekordses Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates teadmisi, mis on saadud üle-euroopalistest reklaamiuuringutest, ja võrdlevad teiste riikide kogemust Eesti omaga.
Saates annavad nad muu hulgas viis praktilist soovitust selle kohta, kuidas võita tarbija tähelepanu reklaami, kanali ja formaadi, heli ja mentaalse kättesaadavusega seoses.
Reastasime edetabelisse Eesti edukaimad meediaagentuurid, võttes arvesse eelmise ja üle-eelmise aasta müügitulu numbrid. Põhjalikke kommentaare jagavad meediaagentuuride Inspired Universal McCann, Initiative, OMD Estonia ja Havas Media juhid, kellest viimane ütles, et prognoosivad uueks aastaks 90-protsendilist käibe kasvu.
HBS Estonia OÜ tegevjuhi Toomas Tepomehe sõnul on OMD globaalselt enamikes regioonides TOP 3 hulka kuuluv meediaagentuur ja nende ambitsioon on kindlasti sama positsioon ka Eestis saavutada.
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.