• ST
  • 21.04.23, 15:58

5 sammu, kuidas haarata tarbija tähelepanu

Meediaagentuuride OMD ja PHD uuringute juht Velli Kütt ja OMD Eesti juht Toomas Tepomes jagavad seekordses Äripäeva raadio hommikuprogrammi saates teadmisi, mis on saadud üle-euroopalistest reklaamiuuringutest, ja võrdlevad teiste riikide kogemust Eesti omaga.
Toomas Tepomes ja Velli Kütt
  • Toomas Tepomes ja Velli Kütt Foto: Äripäev
Saates annavad nad muu hulgas viis praktilist soovitust selle kohta, kuidas võita tarbija tähelepanu reklaami, kanali ja formaadi, heli ja mentaalse kättesaadavusega seoses.
Saatejuht on Hando Sinisalu.
Kuula saadet siit:
Viis sammu, kuidas haarata tarbija tähelepanu
00:00

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele