• 09.06.23, 14:00

Digiturundaja: GA4 muudab analüütikat väga palju, aga mulle meeldib

Alates 1. juulist lõpetab praegune Google Analytics töö ning asemele tuleb uus GA4. Mis see on ning mida see muudatus turundajatele ja ettevõtetele tähendab?
Saatejuht Priit Kallas ja Mediabrands Digital performance tiimi juht Karl Lilienberg.
  • Saatejuht Priit Kallas ja Mediabrands Digital performance tiimi juht Karl Lilienberg. Foto: Äripäev
"Digiturunduse praktikumi" saates räägitakse ka sellest, mida tuleb jälgida, kui GA4 üleminekut tehakse samuti arutletakse selle üle, mis on head ja halba uuenenud analüütika tööriista juures. Kiirkorras räägitakse ka läbi, kuidas GA4 seadistada.
Selleks oleme saatesse kutsunud Mediabrands Digitali performance tiimi juhi Karl Lilienbergi. Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrowst.
Digiturundaja: GA4 muudab analüütikat väga palju, aga mulle meeldib
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele