• ST
  • 28.03.13, 12:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fuze Lab OÜ: edukas reklaamifirma peab pidevalt turuanalüüsi tegema

Trüki- ja reklaamiettevõte Fuze Lab OÜ äriidee on pakkuda täisteenust: kui kliendil on olemas mõte, aitab disainer kujunduse vormistamise ja trükifaili valmistamisega; kui kliendil on fail olemas, tehakse sellele trükieelne ettevalmistus.
Kui tehnilised võimalused kliendi soovideni ei küündi, leiab ettevõte turult üles parimad lahendused ning sõlmib nende kasutamiseks vajalikud kokkulepped kliendi asemel.
Fuze Lab OÜ on noor firma, mille asutasid pikaajalise trüki- ja reklaamikogemusega inimesed. Alguses tegutseti agentuurina, mis keskendus reklaammaterjalide kujundamisele, juba loodud kujunduste adapteerimisele ning pakkus reklaammaterjalide valmistamist. Ühesõnaga oldi vahendaja trükikodade, valmistajate ja klientide vahel. “Olles niimoodi mitu aastat toimetanud, otsustasime hakata pakkuma ka trükiteenuseid ja väikseid digitrükiteenuseid,” meenutab Fuze Lab OÜ võtmekliendihaldur Marina Ivanova. 2009. aastal eraldati kaks suunda: reklaamiagentuur ja trükikoda.
 
Praegu pakub Fuze Lab OÜ klientidele digi-, ofset-, siidi- ja laiformaattrükki, samuti kõiki järeltöötluse variante ning kujundusteenust. Ühtlasi teeb ettevõte reklaamkingitusi ja tööriideid, valmistab välis- ja valgusreklaame ning tegeleb näitusestendide kujundamise ja vormistamisega.
Teenuseid lisandub järk-järgult klientide soovidest lähtuvalt. Nii näiteks on Fuze Lab OÜ teenuste nimekiri täienenud trükiste lamineerimise ja voltimisega.
“Kui huvi mingi teenuse vastu on suur, kaalume võimalust pakkuda seda oma majas. Tuleb ka ette, et huvi on suur, aga masina soetamisele ja töö tegemisele minevad kulud muudavad mõttekamaks teenuse sisseostmise firmast, kellele on see põhitegevus. Nii et peame kogu aeg turuanalüüsi tegema. Kas huvi teenuse vastu on ajutine või päevakorral ka kuu pärast? Mida ja millise hinnaga pakuvad konkurendid? Meie turg on päris väike, mistõttu mõjutavad konkurentide tegemised meid palju,” selgitab Ivanova.
Tema sõnul on Eesti reklaamtoodete turul probleemiks mahtude kesisus ja keerukus leida kataloogidest kliendile midagi eksklusiivset, sest laos puudub vajalik kogus. Sageli tuleb oodata mitu nädalat, aga kliendil on kindlad tähtajad ja tema ei saa oodata. Lahenduseks võiks olla tihedam koostöö naaberriikidega, kust saab osta kohe laost vajalikud materjalid.
“Aastate jooksul on meil tekkinud head suhted paljude selles valdkonnas tegutsevate firmadega ja seda mitte ainult Eestist, vaid ka Lätist, Leedust, Poolast, Itaaliast ja Inglismaalt. Nii saame klientidele pakkuda huvitavaid lahendusi vastuvõetava hinnaga,” ütleb Ivanova.
Palju tehakse Fuze Lab OÜs käsitööd: originaalsete kalendrite kokkupanek, lipud, erikujundusega mullitajad, materjalide komplekteerimine, kleepimistööd... “Meie projektijuhid leiavad koos kliendiga lahenduse ja seejärel viime me idee ellu!” sõnab Ivanova. “Praegu on meie põhiklient äriklient. Era­kliente on üsna vähe, aga alates sellest aastast laiendasime oma teenuste valikut, lisasime koopiakeskuse teenused, samuti pakume nüüd interjööri jaoks trükki lõuendile, tapeetidele ja klaasile ning kleebiseid interjööri jaoks. See võiks huvitada ka eraklienti.”
Lisainfo:
Marina Ivanova+372 555 200 31www.fuzelab.ee
Artikli avaldamist toetas Fuze Lab OÜ.
Autor: Gerli Ramler, Silja Oja

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele