Kas soovid teada saada, kuidas oma e-pood paremini müüma panna? Kuidas Google enda kasuks tööle rakendada ja paremini mõista, mida kliendid Sinu e-poes teevad? Soovid leida uusi e-kaubanduse lahendusi ja koostööpartnereid? Kui vastasid vähemalt ühele küsimusele “jah”, pane ennast ruttu kirja suursündmusele "E-kaubanduse aastakonverents 2015".
Kui vastasid vähemalt ühele küsimusele “jah”, pane ennast ruttu kirja suursündmusele "E-kaubanduse aastakonverents 2015".
Konverentsil jagavad teadmisi ja kogemusi oma ala tipud ettevõtetest Google, Klarna, Trustwave, Baltika, Swedbank, Omniva jpt. Kasuta kindlasti head võimalust viia ennast kurssi e-kaubanduse maastikul toimuvaga ja tulevikutrendidega nii meil kui mujal maailmas!
29. aprillil toimuval konverentsil saad ülevaate e-kaubanduse statistikast, kuuled turvariskidest ja häkkimistest ning saad osa Baltika ja e-Maxima kogemuslugudest. Kuuled tarnelahendustest, e-poe arendusest ja optimeerimisest ning makselahendustest nii Eestis kui piiriüleselt. Google jagab oma visioone ja õpetussõnu, kuidas internet ekpordi arendamisel enda kasuks tööle panna.
Konverentsil valitakse “E-tegu 2014”,
tutvu kandidaatidega ja anna oma hääl!
Konverentsi jätkuna toimub 30. aprillil väga praktiline Google workshop. Võta kindlasti kaasa arvuti, et Analytics ja Adwords paremini pähe jääks ja soovitud kasu tuua saaks!
Märgi kalendrisse: 29. ja 30. aprill 2015.
Toimumispaik: Tallink Spa & Conference Hotel, Sadama 11A, Tallinn?
Loe lähemalt esinejate ja ettekannete kohta, registreeri oma osavõtt ning vaata, kas konkurent juba osaleb:
e-kaubanduseliit.ee/konverents
Soodushinnad kehtivad 20. aprillini!
NB! Eesti E-kaubanduse Liidu liikmetele kehtivad eriti magusad hinnad! Kui Sa ei ole veel jõudnud, astu liikmeks juba täna!
Peatse kohtumiseni,
Signe Kõiv?
Eesti E-kaubanduse Liit ?
[email protected]5023 456
www.e-kaubanduseliit.ee/konverents
Autor: Silja Oja, Signe Kõiv
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.