Eelmisel kolmapäeval, 27. mail lükkas meediaagentuur Initiative oma kontoris käima meeleoluka soolaleivapeo, mille käigus tutvustati uusi turundusanalüütilisi teenuseid.
Uuteks teenusteks on Initiative'il:
- ökonomeetriline mudeldamine;
- real-time performance analüütika;
- reklaamide ning pakendite psühhofüsioloogiline testimine.
Reklaamide psühhofüsioloogilise testi näidisprotsess viidi R-Kioski reklaamide peal ka kohapeal läbi, mis klientidest külaliste seas loodetult emotsoonirikkaks osutus.
"Reklaamide ning pakendite psühhofüsioloogiline testimine võimaldab analüüsida, mida ja kui kiirest tarbijad reklaamides märkavad, ning mõõta, millised elemendid tekitavad rohkem ja positiivsemaid emotsioone. "Reklaami- ja pakenditeste integreerime ka muudesse tarbijauuringutesse, misläbi efektiivistame nendest arusaadavust ja toimet, " kommenteeris värskeimat teenusetäiendust Initiative'i turundusuuringute juht Liis Viilup.
Testiga oli väga rahul ka R-Kioski turundusdirektor Evelyn Hinto: "Saime veelgi kinnitust, et tarbija otsib ka argumente, mis emotsioone toetaksid. Näiteks maitsegarantii tempel kui lubaduse garantii kandja sai pilgujälgimise testis üllatavalt suure tähelepanu. Samas on kogu visuaalis antud tempel väga detailirohke ja mitte just kergesti mõistetav. Seega on oluline olla kindel templi kui argumendi arusaadavuses ja seda vajadusel parandada. Lisaks saime läbi selle uue kogemus ka mitu muud väga praktilist ja huvitavat soovitust, mida edaspidi kindlasti arvestame."
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.