• ST
  • 28.12.15, 15:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti edukaim heategevussaade: TV3 „Inglite aeg“ kogus 303 475 eurot

TV3 eetris teistkordselt olnud heategevusaade „Inglite aeg“ puudutas tuhandeid inimesi. Teisel jõulupühal lõppes annetuste vastuvõtmine ja korda saadeti tõeline jõuluime, mis suudab otseselt muuta viie Eesti pere saatust.
"Inglite aeg"
  • "Inglite aeg"
42 588 helistajat annetasid kokku uskumatult suure summa – 303 475 eurot. See tähendab, et iga pere käsutusse läheb sellest ligikaudu 60 000 eurot. Kõik abivajajad on ilmutanud soovi osa neile kuuluvast summast heategeval eesmärgil edasi annetada. Abivajajad on oma valiku tegemisel vabad. Sihtotstarbelise annetuse objektiks võivad olla nii üksikisikud kui organisatsioonid.
Selleaastaste abivajajate seas olid RETT sündroomiga pisike tüdruk, helitus maailmas elav väike Sander, ratastooli aheldatud ja korterisse lõksu jäänud noormees ja üksi kuut väikest last kasvatav pereisa lugu. Ning lühikese aja jooksul mõlemad vanemad kaotanud abituriendi Risto lugu, kes vajab majanduslikku tuge iseseisva elu alustamiseks.
Lood leiad siit: 
http://www.tv3.ee/inglite-aeg

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele