Baltikumi ainus rahvusvaheline reklaamikool Atomic Garden kutsub Eesti loovagentuuride juuniore ja alustavaid reklaamitegijaid 6-päevasele intensiivsele loovuse- ja reklaamikursusele. Samuti on väga oodatud klientide esindajaid, kes soovivad aru saada, kuidas reklaam töötab, kuidas ideed tekivad ja kuidas neid hinnata ning kuidas oma agentuurist parim välja võtta.
MASTERWEEK
27. november - 2. detsember 2017 Vilniuses:
MasterweekMasterweek, mis toimub 27. novembrist kuni 2. detsembrini 2017 Vilniuses, on kontsentreeritud kursus neile, kelle jaoks on tähtsad aeg ja raha – 6 päeva sisse on mahutatud kõige tähtsam materjal muidu 5 kuud kestvast AD ja copywritingu programmist.
Õppejõududeks on Leedu parimate agentuuride loovjuhid, lisaks külalislektorid mujalt maailmast:
ANTONIO BECHTLE, Partner / Creative director, Bechtle & Milzarajs
JONATHAN HOWARD, Creative instructor, Saatchi & Saatchi
GEDIMINAS UŽKURAITIS, Partner / strategy & concepts, Be&Do
ANDRIUS GRIGORJEVAS, Partner / strategy & research, Be&Do
JURGIS DIDŽIULIS, Social Alchemist, Edutainer, Creative Campaigner
NATALIA MIRAPEIX BEDIA, Art director, The Atomic Garden Madrid
TOMAS NEMURA, CEO, The Chocolate
STEFANIJA JOKŠTYTĖ, Creative partner, Stefken+Kudirka
The Atomic Garden ei ole tavaline reklaamikool. The Atomic Garden ei usu kuulamisse ilma küsimusteta, teooriasse ilma praktikata ega inspiratsiooni ilma teostuseta.
Kursusel osalejad õpivad uusi oskusi kohe nö härjal sarvist haarates – 8 erineva juhendaja all tehakse läbi kogu loomeprotsess – idee genereerimine, selle kriitiline hindamine ja elluviimine – brief’ist pitch’ini – nii, nagu seda päris elus vaja teha on. See on raske töö ja fun ühekorraga.
Ka õppejõud ei ole tavalised ülikooli õppejõud – nad on oma valdkonna parimad praktikud.
Osalejaid on oodatud kursusele: 20
Osalustasu: 650 €
Töökeel: inglise
Kui oled huvitatud osalemisest, külasta veebilehte
https://tagvilnius.lt/masterweek ja pane end kirja.
Lisainfo, sh transpordi- ja majutusinfo:
Aivaras Šičkus
+370 655 91222
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.