Reva Print on eriefektide trükkimise meister. Nad panevad trükised mullitama, trükivad puidule või prindivad “salajase” teksti, mida näeb ainult spetsiaalse valguse käes. Reva Prindi juhataja Martin Mällo annab nõu, kuidas turundajale efektiga trükised kasuks tulevad.
- Reljeefne ja fluorestseeruv kohtlakk sinise lambi valguses ja ülemine ilma
Erilahendustele spetsialiseerunud pereettevõte teeb eriilmelisi ja piiramatu fantaasiaga kordumatuid trükiseid.” innustab Reva Prindi juhataja Martin Mällo proovima kõiki huvitavaid erilahendusi. trükib nii siidi- kui digitaaltrükis visiitkaardist kleebiseni.
Trüki kasvõi liivapaberile
Silmatorkamise alus on eristuv trükis. “Üks ehitusettevõte lasi trükkida kutsed liivapaberile. Inkassatsioonifirma lasi aga teha trükised, mille tekst oli nähtav vaid rahakontrollimise lambi abil
- Kaubamaja ajakiri Hooaeg sai oma jõulunumbri kuldse glitterlaki efekti just Reva Prindist
Kuidas panna oma toode paremini müüma? lisa kullateri, glitreid või pärlmutterpulbrit – sellised lahendused on Eestis täiesti saadaval.,” ütleb Martin Mällo. “Lisa struktuuri ja mitme eri kõrgusega 3D tekste! Meie huvitavaid eriefekte tahetakse alati puudutada, sest need on lihtsalt nii põnevad. Sama efekti saad sina oma kliendi käest, kuid toote eriefektiga üles vuntsid - jääd silma.””., et kulutatud ressurss ei jääks vedelema ja oleks oma hinda väärt nii turundaja enda kui tarbija silmis.” läbi ja anna oma tootele see lõplik lihv, mis paneb tarbija su toote järele haarama.
Pakend on see, mis müüb. Martin soovitab, et tee tootepakenditele lakiga reljeefne tasapind,
“Paku oma kliendile mingi elamus, ühilda tarbeese efektiga
“Hästi trendikas on luua spetsiaalseid kordumatu disainiga pakendeid jõuludeks või mõneks muuks tähtpäevaks. Šokolaadikarpe või veinisilte, kreemipakendeid või hinnasilte. Samuti võib teha trükised, mis osaliselt matid, osaliselt läikelakiga kaetud
“Ülemaailmsed trendid on, et trükitakse vähem, et säästa loodust. Aga kui juba trükis luuakse, olgu see raamat, pakend või ajakiri, siis tehakse see võimalikult edev ja müüv
- Loteriivärv ehk ärakraabitav värv
Eriefektide valik:
• matt• läikiv• reljeefne kohtlakk (ehk ainult teatud osa trükisest on lakitud)• lisandiga kohtlakk (glitter, sädelus, pärlmutter, kuldne jne)• lakk, millele saab lisada lõhna• mahakraabitav loteriivärv• pimedas helendav• rahalambiga loetava kohtlakk• ja veel 38 efekti
Pole kohta, kuhu Reva Print trükkida ei saa. Teeme:
• disainpaberile• kartongile• raamatukatte materjalidele• plastikule• kartongile• puiduspoonile• oleme teinud ka liivapaberile
PS! Suuremjagu raamatukaantest, menüüdest, visiitkaartidest ja muudest trükistest saavad erilise ilme just meie majast.
- Reljeefse mullilakiga Haapsalu salli näide lähivaates
Passwordil osalejad said Reva Prindilt nimme defektse flaieri.
“Kas leidsite flaieril vead üles?” muigab Mällo.
• Valge poole peal on kõik perfektne.
• Mustal poolel ülemine I-Foiliga tekst oleks parem kui poleks nii ääres ja nii väikeste detailidega.
• Valge poole kõrge 3D lakk (ruumiline pallidega muster) sattus mustal poolel kohakuti puhta ühtlase (tumesinise) lakipinnaga ja see tekitas lõikamise survel musta poole laki pinnale lohud. (3D lakk - foiliga kaetuna tekkiv I-Foil efekt), kus on korraga võimalik paigaldada rohkem kui üks eri kõrguse ja mustriga lakipind.
Kõlab võib-olla liiga spetsiifiliselt, aga teadmine tuleb töö tellimisel kasuks, sest vahel lähevad füüsikareeglid meelest.“Seetõttu me trükime kõikidele oma näidistele sisse vead, et saaksite ise neid vältida. Et klient saaks parima töö,” ütleb Reva Print juhataja Martin Mällo.
Näiteks üks klient tahtis valgele paberile lakiga mustri luua. Tulemuseks oli kollane “porine” pind, nägi määrdunud välja. Nüüd on selline meil näidiste seas õpetuseks.“Selle Passwordi flaieri peal on 46-st eriefektist näha uusi ja edevamaid lahendusi
Saame paigaldada samale kujundusele nii lakiefekte kui ka I-foili. Loomulikult saab selle tehnoloogiaga luua ka täiesti tavalist ühe tasapinnalist kohtlakki.” “Meil on digitaalne tootmisliin – saame luua ka 3D lakile ja I-Foili efektile tootenäidise, ei pea kohe tervet partiid tellima. Tellitavad kogused võivad olla väga väikesed.”
Ja mis on turundajatele oluline!
- Glitrisegud punane ja holograafiline hõbe mustal ofset kujutisel
Infokild disaineritele ja tootepakendi arendajatele: “Digitaaltrüki asemel soovitame kasutada ofset-trükki, et ei tekiks ääre kõikumist sellise kujunduse puhul, kus äärtesse satuvad tsentraalselt paigutatud detailid. Kui sind huvitavad tehnoloogilised detailid, tule meie koolitusele ja õpi, kuidas efekte kasutades luua täiuslik tootepakend, silt, raamatu või ajakirja kaas jne (registreeri aadressil
[email protected]). Teine võimalus koolituste osas on hoida silma peal
Antalise paberifirma kodulehel”
“Tulge läbi või helistage ja arutame, mida põnevat trükkida võiks,” kutsub Mällo.
Uudistada ka meie kodulehte
- Reljeefse lakiga hirvenaha mustri näide lähivaates
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.