• ST
  • 01.10.18, 11:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Esmakordselt toimub Eestis gamificationi ja service-design’i konverents PlayDay 2018!

Konverents aitab ettevõtetel arendada oma teenuseid ja tooteid, võttes kasutusele gamification’i ehk mängustamise ja service design’i ehk teenusedisaini põhimõtteid. Tutvustame seniseid edulugusid ja jagame konkreetseid juhiseid uueks ajastuks.
Esmakordselt toimub Eestis gamificationi ja service-design’i konverents PlayDay 2018!
Kas teadsid, et mängustamine tõstab kasutajate aktiivsust kuni 300%!
Pealaval jagavad oma kogemusi sellised väärikad tegijad nagu Tallink, Apollo ja Swedbank.Konverentsi töötoad on jagatud kolme kategooriasse:kliendilojaalsus, töötajate lojaalsus ja teenusedisain.
Üheksa erinevat teemat, kust saab kaasa praktilised nõuanded:
* Kuidas kaubanduses ja turismis mängustamist rakendada, kus kohal on erinevad teenusepakkujad ja parim võimalus uusi kontakte luua. algab innustava ettekandega Äripäeva ajakirjaniku eestvedamisel: Kuidas pääseda Äripäeva ja sellest maksimaalselt kasu lõigata, misjärel võtab lava üle Tigran, kes pakub korraliku standup etteaste.
* Mis on omnikanali lojaalsus ja miks igaüks peaks selle peale mõtlema* Kuidas disainida teenust kellegile* Kuidas mõõta tööõnne ja mida teha, et töötajad naudiksid oma tööd* Töötaja kogemuse disain* Tervema ja usalduslikuma töökeskkonna loomine* Kuidas luua klientides harjumusi.Lisaks on avatud MEET UP ala
Õhtune After work
Keda ootame osalema?
- Ettevõtete juhid ja omanikud, kes soovivad silmaringi avardada, inspiratsiooni koguda ning tahavad oma ettevõtte efektiivsemalt ja tulusamalt tööle panna.
- Personalijuhid, turundusjuhid ja arendustöötajad, et head ideed ja asjalikud mõtted kaasa viia ning töökohal juhiga neid jagada.
- IT analüütikud ja projektijuhid, et avastada uusi innovaatilisi viise klientide muredele parimaid lahendusi leida.
Playday 2018 sünnib Pärnu linnavalitsuse, Tartu Ülikooli Pärnu Kolledzi, Pärnumaa Arenduskeskuse ja Forwardspace’i koostöös.. Erihind 129 eurot, kui ettevõttest osaleb mitu inimest. või jälgi meid Facebookis Playday
Müügis ainult 200 piletit! Soodushind 149 eurot
Tutvu programmiga siin www.playday.ee
Uued arengud ei sünni üleöö, vaid neist aru saades ja teistelt õppides oleme suure sammu sellele lähemal – osale PlayDayl ja Pärnus näeme!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele