• ST
  • 16.09.19, 10:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Järgmisel aastal 25. tegevusaastat tähistav Volume Design avab uue tootmis-ja büroohoone

Valgusreklaamide ekspert Volume Design tähistab järgmisel aastal täituvat 25. tegevusaastat suurejooneliselt uue tootmis-ja büroohoone valmimisega. Uus maja koondab kokku ettevõtte eraldi seisvad kolm tootmispinda, pakkudes töötajatele senisest paremaid töötingimusi, tõstes ettevõtte töö sünergiat ja andes võimaluse pakkuda klientidele kiiremaid tarneaegu, uusi tooteid ja lahendusi.
Järgmisel aastal 25. tegevusaastat tähistav Volume Design avab uue tootmis-ja büroohoone
„Uue tootmishoone projektiga hakkasime tegelema juba mitu aastat tagasi, kui mõistsime, et olemasolevad tingimused pärsivad meie laienemist ja efektiivsuse kasvu. Oleme kasvanud nende 25 aasta jooksul ja ruumid on meile selgeks väikseks jäänud,” ütleb Volume Design OÜ juhatuse esimees Lauri Filipjev. Projekteerimisest kuni ehituslepinguni Nordecon Betooniga läks ligi kaks aastat, täna aga käib Rae Tehnopargis asuval kinnistul juba aktiivne ehitustegevus ning 2020. aasta aprillis valmib uus, ligi 4000 m2 suurune tootmis-ja büroohoone.
Volume Design uus uus, ligi 4000 m2 suurune tootmis-ja büroohoone valmib Rae Tehnopargis 2020. aasta aprillis
  • Volume Design uus uus, ligi 4000 m2 suurune tootmis-ja büroohoone valmib Rae Tehnopargis 2020. aasta aprillis
Filipjevi sõnul on plaanis uues hoones sisse seada lean-tootmine, kus kõik tööprotsessid oleksid algusest peale põhjalikult läbimõeldud ja tooted liiguvad toomises efektiivsemalt. „Olen kindel, et saame oma tootlikkust ainuüksi tänu uuele töökorraldusele juba tänasega võrreldes 20–30% tõsta. See omakorda suurendab meie konkurentsivõimet ja efektiivsust, kiirendab tarneaegu ja kokkuvõttes võimaldab pakkuda klientidele paremat hinda. Samuti tugevneb koostöö ettevõtte töötajate vahel, kes täna tegutsevad kolmel tootmispinnal.”
Ligi 50 inimesele tööd andev Volume Design soovib uue tootmishoonega parandada oma inimeste töötingimusi, investeerides näiteks parimasse LED-valgustusse ning rajades uude majja lisaks mugavatele olmeruumidele ka puhke- ja sportimisvõimalused. Juhatuse esimene sõnul on tänasel tööturul oluline konkurentide seas silma paista lisaks palgale ka tänapäevaste töötingimuste ja põneva arenemisvõimalusega. „Kui töötajatel töötingimused paranevad, paranevad ka nende töötulemused. Meie väärtustame oma inimesi!”
Miks valis Volume Design uue tootmishoone asukohaks just Rae Tehnopargi? Filipjevi sõnul oli valik praktiline mitmes mõttes: esiteks asuvad tehnopargis mitmed ettevõtte koostööpartnerid, näiteks metallitööde ettevõtted, materjalide müüjad ja transpordiettevõtted, mis kiirendab omakorda veel toodete valmimist ja saatmist. Teiseks on asukoht logistiliselt väga hea, olles Tartu maantee ääres, lennujaama, Tallinna kesklinna ja sadama lähedal. Kolmandaks on Rae Tehnopark hästi välja arendatud, mis tähendab, et kogu infrastruktuur on välja ehitatud.

Edu on taganud julgus teha uusi ja suuri asju

Eesti suurimaks valgusreklaamide tootjaks ei saada loomulikult üleöö – see on Volume Design OÜ Eesti müügijuhi Teet Rüütmaa sõnul võtnud aega, energiat ja julgust võtta ette suuri ning uusi asju. „Meie ambitsioon on arendada valgusreklaamide äri, et meie tooteid oleksid innovaatilised, visuaalselt silmapaistvad ja pika elueaga. Valgusreklaamid paistavad ümbritseva infomüra keskel märksa paremini silma kui tavalised reklaamid. Atraktiivselt kujundatud ja professionaalselt teostatud reklaamsilt annab ettevõttele konkurentsieelise, sest paistab silma nii päeval kui ka öösel ning aitab tõsta kaubamärgi tuntust,” selgitab ta. „Meie soovime siin oma klientidele abiks olla ja aidata nende äri edendada, pakkudes täisteenust disainist paigalduseni. Kõik materjalid, mida reklaami valmistamisel kasutame on mõeldud meie kliimasse ning on vastupidavad põhjamaistele ilmastikuoludele.”
Rüütmaa lisab, et klientide tagasiside ja tellimuste põhjal võib öelda, et aina enam hinnatakse soodsa hinna kõrval toodete kvaliteeti ja neile antavat garantiid. „Meie hinna taga on hea klienditeenindus, tippmaterjalide tootjate komponendid ning me pakume eritingimusi oma suurklientidele, näiteks arendajatele.”
Volume Designi tooted vastavad Euroopa Liidu standarditele, omades CE-märgist, mis tähendab, et reklaamid on kooskõlas kehtivate tervise-, ohutus- ja keskkonnanõuetega. Ettevõtte tegevus vastab rahvusvahelistele kvaliteedi- ja keskkonnajuhtimise standarditele ISO 9001 ja ISO 14001. Lisaks antakse oma kiletoodete paigaldamisele 3M MCS garantii.

Eksport on oluline, aga koduturg pole sugugi vähemtähtis

Üle poole Volume Designi käibest moodustab eksport, põhisuundadeks on Soome, Rootsi ja Norra. „Kuigi aasta-aastalt on meie ekspordi osakaal tõusnud ja eesmärgiks on olla Põhjamaade regiooni tunnustatud ning tuntud reklaamitootja, oleme väga tähelepanelikud koduturu suhtes ja teeme siin oma tööd südamega,” ütleb Rüütmaa, kelle sõnul on Eesti ja Skandinaavia välireklaamide puhul erinevus enamasti selles, et Skandinaavias eelistatakse reklaami täislahendust, näiteks tellitakse ühest kohast ühesuguse kujundusega täiskomplekt valgustähed, reklaampostid, portaalid, sisereklaamid ning kleebisreklaamid.
Täna on Volume Design Põhjamaades kümne suurema reklaamitootja hulgas, kuid läbi uue tehase tekkivate ressursside on eesmärk jõuda õige pea TOP5 hulka.

Volume Designi uue generatsiooni tooted

„Väga oluline on tähelepanu pöörata tootearendusele, kuna ajaga klientide vajadused muutuvad ja nõudmised kasvavad. Meie tegeleme tootearendusega pidevalt. Uut hoogu saime juurde näiteks EAS tootearenduse Disaini Meistriklassis osaledes ning juba selle aasta lõpuks on plaanis tulla välja mitme täiustatud tootega,” ütleb Rüütmaa.
Pleksiklaasist valgustusega tähed
  • Pleksiklaasist valgustusega tähed
Uue võimalusena pakub ettevõte vastavalt kliendi soovile erineva lahendusega 30 mm pleksiklaasist tähti. Tähed võivad olla valgustatud ette või taha, aga ka korraga nii ette- ja tahapoole. Samuti on uue tootena külgedele valgustuvad tähed. Rüütmaa lisab, et meelsasti nõustatakse kliente ning arhitektid ja projekteerijad on väga oodatud tegema koostööd juba hoonete projekteerimisfaasis, et koos pakkuda klientidele parim tulemus.
Möller Auto Volkswageni keskuse erilahendus hõlmab üle 46 meetri pikkust komposiitplaadist fassaadile valgustatud portaali
  • Möller Auto Volkswageni keskuse erilahendus hõlmab üle 46 meetri pikkust komposiitplaadist fassaadile valgustatud portaali
Volume Designi ühe silmapaistvama projektina võib välja tuua Möller Auto Volkswageni keskuse erilahenduse, kus toodeti ja paigaldati üle 46 meetri pikkusele komposiitplaadist fassaadile valgustatud portaal. Suurettevõttena on Volkswagen usaldanud valgusreklaamide tootmise vaid paarile Euroopa ettevõttele ning tootmisega kaasnes pidev kliendipoolne kontroll, et lahendus vastaks ettenähtud nõuetele.
T1 kaubanduskeskuse valgusreklaamide terviklahendus on loodud Velvet ja Volume Design koostöös
  • T1 kaubanduskeskuse valgusreklaamide terviklahendus on loodud Velvet ja Volume Design koostöös
Kõigile tallinlastele ja pealinna väisanud külalistele on kindlasti silma jäänud uue T1 kaubanduskeskuse terviklahendus, mis koosneb enam kui 150 valgustud erilahendusega viidast ning rohkem kui 30-st fassaadi valgusreklaamist, sealhulgas hiiglaslikud T1 logod. Selle projekti kujunduse autor oli Velvet ning teostaja ja projektijuht Volume Design.
Vaata ka volume.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele