• ST
  • 11.02.22, 11:41

Infopangas turundusteenus nüüd täisteenusena!

Infopangas on nüüd täisteenusena olemas turundusteenus, mis sisaldab kliendi nõustamist, müügikirjade valmistamist-saatmist ning tulemuse tagasisidet ja analüüsi.
Infopangas turundusteenus nüüd täisteenusena!
Infopank on juba mõnda aega aidanud klientidel teha sihitud e-maili turundust. Koroona-aeg on viimase kahe aastaga reklaamiturgu kõvasti raputanud. Klassikalised turunduskanalid, mis niigi olid turuosa kaotamas, kaotasid seda veel enam. Kui varem pöörduti meie poole enim just turundusnimekirjade moodustamise osas, siis tänasel päeval janunevad kliendid enam täisteenuse järele. Eriti kliendid, kes on kiire kasvu faasis, aga ei oma eraldi suurt müügi- või turundustiimi.
Alates 2016. aastast oleme aidanud pea 600 kliendil kommunikeerida enda sõnumit uute klientide leidmiseks. Peamine põhjus Infopanga kaasamiseks meie klientide seas on see, et tahetakse turundust ja müüki parendada küll, aga ajanappus ja vähene kogemus andmebaaside haldamisel ning müügis teeb kogu protsessi kohmakaks ja tihtipeale ka ebamugavaks.
Õnneks meil on selle jaoks andme- ja müügivõlurid olemas ja meie kliendid võivad rahuliku südamega kõik meie hoolde jätta. Mida see Sinu jaoks tähendab? Sinul piisab vaid teha päring, millist sihtgruppi soovid enda kampaaniaga kõnetada ja meie aitame Sul leida tee oma potentsiaalsete klientideni. Kui Sa aga ei tea, kes Sinu potentsiaalne klient võiks olla, siis ole mureta! Infopanga andmete abiga aitame ka selle Sul välja selgitada. Selleks registreeri end tasuta konsultatsioonile meie spetsialistiga.
Mida see täisteenus siis endas hõlmab?:
• kliendi nõustamine
• sihtgrupi kaardistamine
• turundusnimekirjade koostamine
• e-kirjade kujundamine
• sisutekstide kirjutamine ja müügitunneli ülesseadmine
• kirjade saatmine
• klientidega telefoni teel suhtlemine
• tulemuste analüüsimine
• tagasiside koos lahenduste ja soovitustega järgmisteks turundustegevusteks
Eelmisel aastal võtsime täisteenuse esialgu piloodina kasutusele. Võtsime enda töö kõrvalt paar üksikut klienti, kellega koos tulemuslikkust katsetada. Meil ei olnud plaanis seda teenust kuidagi eraldi kommunikeerida või turundada, kuid läbi referentside leiti meid siiski üles. Meie kliendid tegid meie eest suust-suhu turundust ning aasta lõpuks avastasime, et olime täisteenust pakkunud juba 20-le kliendile.
Siit ka otsus laiendada meie turundusteenust ja sellega tegelevat meeskonda. Tänaseks on meil turunduse täisteenuse pakkumise jaoks olemas võimekus meie kliente teenindada algusest lõpuni ja ootame põnevusega, mida toob endaga see aasta. Eelmine aasta tõi meile uusi sõpru nagu Kooker, Hüpoteeklaen, Esmakaitse, LandCredit, Merxu, Kirikufond, Harno, Luminec ja paljud teised. Kui tunned, et Sinu turundus ja müük vajavad turgutust, siis hea meelega saame ka Sinuga sõbraks.
Tee päring siit!

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele