• ST
  • 17.03.22, 13:01

Kuidas muuta reklaam veel täpsemaks ja tähelepanu haaravamaks?

Igal ettevõttel on oma kliendibaas ja klientide korrektsed andmed on üks väärtuslikumaid varasid iga firma jaoks. Need on toodete või teenuste suurimad fännid ja vilunud tarbijad, kellelt saadud andmed ja tagasiside on kulda väärt.
Kuidas muuta reklaam veel täpsemaks ja tähelepanu haaravamaks?
Kuid tihti on andmeid palju, need on laiali erinevates keskkondadades ja süsteemides ning suur osa ei pruugi enam olla ajakohased. Seega on ettevõttel olemas väärtuslik ressurss, mille haldamine ja parimal võimalikul viisil kasutamine on keeruline, mis omakorda raskendab ka reklaamtegevuste planeerimist ja optimeerimist. Kui soovid teha reklaami, aga pole kindel kogutud kliendiandmete õigsuses või soovid kõnetada täiesti uut sihtrühma, siis teeb Omniva nii andmete korrastamise kui ka uue andmebaasi väljavõtte ära sinu eest.

Andmebaaside korrastamine

Selleks, et reklaamsõnum jõuaks iga soovitud kliendini, tuleb enne otsepostituse tegemist korrastada aadressiandmetega kliendibaas. Omniva pakub selle tarbeks spetsiaalset teenust, mille käigus võrdleme andmebaasi aadresse reaalsete aadressidega, kuni korteri numbri täpsuseni. Aluseks võtame Maa-ameti aadressid. Tulemuseks on korrektne andmebaas, tänu millele jõuab otsepost täpselt õigete inimesteni.
Mida korrastuse käigus tehakse?
• Aadresskirjetes sisalduvad aadresskomponendid tõstetakse õigesse struktuuri, et muuta nende haldamine lihtsamaks.
• Vigased aadressid eraldatakse korrektsetest.
• Teostakse andmete kontroll - kas automaatselt või käsitsi.
• Aadressidele lisatakse puuduvad, kuid postituse tegemiseks vajalikud komponendid.
• Kontrollitakse aadressi olemasolu maja ja korteri täpsusega.
• Tagastatakse korrastatud aadressbaas koos vigaste aadresskirjetega, kui neid ei õnnestunud parandada.

Andmebaaside koostamine postituseks

Selleks, et jõuda suurema hulga inimesteni, on Omniva abiks andmebaasi koostamisega. Näiteks saab selle koostada rahvastikuregistri põhjal või kui on soov saata otsepost ettevõtetele, siis pannakse kokku soovitud parameetrite põhjal firmade andmebaas. Seega tasub julgelt pöörduda kliendihalduri poole või kirjutada aadressil [email protected], olenemata sellest, kas soovite kõnetada kõiki Tartumaa kaubandusettevõtteid või Kuressaares elavaid väikeste lastega peresid.

Printteenused

Kui korrektsed andmed on olemas, siis jääb üle ainult reklaammaterjal valmis toota. Lisaks trükiste tootmisele pakume ka nende ümbrikustamist ja pealetrükiga ümbriku võimalust, mis muudavad saadetava sõnumi privaatsemaks ja personaliseeritumaks. Ümbrikule saab lisada ka eelistatava pöördumise või logo. Aadressiga reklaami puhul saab kataloogi või ajakirja adresseerida aadresskleepsuga. Samuti pakume kataloogi või ajakirja insertimist väiksemate reklaamflaierite (lisainfo, pakkumised, promo) või tootenäidistega.
Personaalset pakkumist reklaamposti lisateenustele küsi äriklienditoelt aadressil [email protected] või otse oma kliendihaldurilt.

Seotud lood

Uudised
  • 14.03.22, 11:36
Saue valla sõbrapäevakaart kohalikule kogukonnale jäi meelde, algatas arutelusid ja pälvis veebruari parima otseposti tiitli
Sõbrapäeva eel üllatas Saue vald oma elanikke südamliku postkaardiga, mis kandis edasi mõtet, et vallamaja ja seal töötavad inimesed ei ole kohaliku kogukonna jaoks midagi ametlikku ja kauget ning ka formaalseid asjatoimetusi saab ajada inimlikult sõbralikul tasandil. See oli valla jaoks esmakordne seesugune aktsioon, sest varasemalt on kasutatud otseposti põhiliselt piirkondlike kultuurisündmuste reklaamiks.
  • ST
Sisuturundus
  • 09.02.22, 16:05
Alvar Jaakson ja Leslie Laasner teavad, kuidas tabada klienti ja räägivad klassikaliste reklaamikanalite positsioonist digiajastul
Alvar Jaakson ja Leslie Laasner loovagentuurist Utopia arutavad klassikaliste reklaamkanalite rolli üle digitaliseeruvas maailmas. Eelmise aasta lõpus seisis nende ees väljakutse teha reklaami klassikalisele reklaamkanalile. Omniva otseposti kampaanias ühendati erinevaid meediume ning silmapaistev loovlahendus äratas tähelepanu nii veebis kui paberil. Kuidas sellele väljakutsele läheneti ning miks just antud lahenduseni jõuti?
  • ST
Sisuturundus
  • 25.01.22, 14:19
Irina Podolskaja: mida meediaplaane koostades ja otseposti kanalit kaaludes silmas pidada?
Intense Growth HUBi strateegia juht Irina Podolskaja räägib, milliseid küsimusi tasub turundajana kampaaniate meediaplaane tellides, koostades või kinnitades silmas pidada. Lisaks arutleb ta selle üle, kuidas otsepost kanalina tänapäevasesse meediamiksi sobitub, milliste turunduslike väljakutsete täitmisel sellest kasu võib olla ning kuidas pealtnäha mõõtmatu kanali abil saavutatud tulemusi hinnata.
Uudised
  • 18.01.22, 13:33
Postiteenus muutub paindlikumaks ja inimestele kättesaadavamaks
Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Andres Sutt allkirjastas universaalset postiteenust (UPT) ja postivõrku reguleeriva määruse, millega kaasajastatakse kehtivaid nõudeid, et tagada postiteenuse järjepidev üleriigiline kättesaadavus.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele