• ST
  • 16.10.23, 13:27

Millised reklaamkingitused annavad 2024. aastal parima tulemuse?

Kinkimise peamine eesmärk on suhete hoidmine ja sideme loomine kinkija ning kingisaaja vahel. Loomulikult kehtib see ka reklaamkingituste puhul. Peamine põhjus, miks tehakse firmakingitusi on emotsionaalse rahulduse pakkumine nii kingi saajale kui kinkijale endale. Ega asjata öelda, et andmisrõõm on suurem kui saamisrõõm!
Reklaamkingitused ja meened Logotrade
  • Reklaamkingitused ja meened Logotrade Foto: Logotrade
Hästi valitud ärikingitused on suurepärane võimalus luua oma asutusest positiivsem kuvand ja seda nii oma meeskonnas kui ka suhtluses firma klientide ning koostööpartneritega.
Ettevõtja jaoks on eluliselt oluline olla pildil – olla nähtav ja seda nii oma klientide ja koostööpartnerite, kui ka laiema üldsuse jaoks. Vähetähtis ei ole ka oma meeskonna tunnustamine ja meeles pidamine firmameenete kinkimise abil. Just reklaamkingitused on hoob, mis suurendab ettevõtte nähtavust ning märgatavust. Ärikingitused, reklaamtooted ja firmarõivad on parim moodus loomaks positiivne vastastikune side firma ja töötaja, kliendi või koostööpartneri vahel. Meeskonnasiseselt kasvatavad oma ettevõtte logoga rõivad ühtsustunnet, kuid nende abil saab luua efektiivselt ja väga soodsalt ka sisu erinevates sotsiaalmeediakanalites ning veebiplatvormidel.

Millest lähtuda firmakingituste strateegia loomisel?

Firmakingitus peaks ideaalis olema silmapaistev ese, millel on ka praktiline väärtus. Ülioluline on koostöö reklaamkingituste agentuuri ja kingitusi telliva ettevõtte vahel. Et saada parim võimalik tulemus, peab ärikingitusi otsiv ettevõte kirjeldama oma sihtgruppi, väärtusi ja ootusi võimalikult konkreetselt ja põhjalikult ning edastama piisavalt andmeid, mis aitaksid kingiagentuuril esitada parimad ideed. Mõistlik on ka koostada strateegiline plaan.
Eduka strateegia eelduseks on korralikud taustauuringud oma sihtgrupi kohta: kus nad elavad, kas linnas või maal, mis on nende vanus ja sugu ning milline on nende hariduslik taust. Korralik eeltöö on võtmetähtsusega. Tagasisidet tuleks küsida nii oma meeskonnalt kui ka klientidelt. Kinkida lihtsalt kinkimise pärast pole eriti mõistlik. Meil kõigil on kodus mõni meene, mis lihtsalt vedeleb ja kasutult tolmu kogub. Firmakingitusena saadud ese peaks olema praktilise väärtusega ja pilkupüüdvalt bränditud!

Strateegia koostamisel on abiks järgmised küsimused

a) milliseid kingitusi oleme varem teinud?
Kingituste puhul ei tohi unustada, milline on olnud ajalugu, et vältida sama eseme valimist üha uuesti ja uuesti. Esimesel korral on inimene meeldivalt
üllatunud, kuid teisel korral võib sama reklaamtoode tekitada isegi pahameelt.
b) millised kingitused tekitasid enim elevust?
Tagasisidet saab klientidelt küsida kas otse või siis kaudselt, jälgides sotsiaalmeediat ja üldse internetis toimuvat. Rõõmus kingisaaja jagab sageli oma emotsioone. Samuti on tähtis omada infot, missugused reklaamkingitused igal konkreetsel juhul töötavad.
c) millised kingitused avaldavad mõju käitumist ja köidavad tähelepanu?
Firmakingituste tegemisel on meie sooviks mõjutada kingisaaja tegevust, tugevdada kliendisuhteid, koostööd või emotsionaalset sidet oma meeskonnaga. Lähtuda võiks järgmistest märksõnadest: innovaatilisus, personaalsus, loodussõbralikkus, praktilisus, unikaalsus (disaintooted ja käsitööesemed).
On oluline, et firmakingitust ei oleks tehtud huupi, vaid et valiku tegemisele on panustatud piisavalt aega, kaasates ka oma ala eksperte. Kingitus on fantastiline viis jagada rõõmu, tunnustada ja väljendada tänulikkust. Firmakingituse puhul omavad tähtsust nii sisu kui ka vorm. Kingitus peaks valmistama rõõmu kingi saajale, aga samuti kinkijale.
Eritellimusel valmistatud personaalsed tooted ei pea alati olema kallimad ladudes olevatest reklaamtoodetest. Hoolega valitud, põhjalikult läbimõeldud ja sihipäraselt suunatud reklaamkingitustel on iga ettevõtte turundusstrateegia pärl.

Millised on hetkel reklaakingituste trendid?

Viimastel aastatel on aina olulisemal kohal loodussõbralikud, säästlikult toodetud reklaamkingitused. „Meie hoolime“-mõtteviis võiks kajastuda ka firmakingituste vallas. Väga olulisel kohal on ka tootedisain, mille loomisel tuleks rõhutada firma või asutuse tugevusi ja tegevussuunda.
Ka käsitöötoodete kinkimine firmameenetena on tõusutrendis, seda eriti jõulude ajal. Käsitööna valminud ese on personaalsem ja loob märgatavalt parema emotsiooni kui tavaline kataloogist valitud reklaamtoode.
Unikaalsed ehk ainulaadsed reklaamkingid on kõik eritellimusel valmistatud kingitused. Ka siin mängib väga olulist rolli nii sõnum kui ka visuaalne pool.
Kõik reklaamtooted, mida saab brändida, töötavad paremini kui lihtsalt logoga ese.

Millised kingitused toimivad?

Personaalsed reklaamkingitused
Personaalsed reklaamkingitused ei tähenda ainult personaliseeritud kingitusi, vaid kõiki selliseid meeneid, mis on seotud kingisaaja isiklike tähtpäevadega või harrastustega. Kui kingite sooja sõnumiga landi kirglikule kalamehele, siis see ongi parim personaalne reklaamkingitus. Niisuguste kingituste väljamõtlemine nõuab aega ning vastastikust koostööd kingieksperdi ja kliendi vahel, et paremini aru saada ettevõtte vajadustest ja klientide ootustest.
Innovaatilised reklaamkingitused
Paljud ettevõtted soovivad oma kingiportfelli innovaatilisi reklaamkingitusi. Näiteks võib tuua 3D-meetodil prinditud ärikingitused, AR- ehk liitreaalsuse võimalusi kasutavad reklaamtooted ja igasugused WiFi- ehk juhtmevabad uudsed elektroonikavidinad.
Loodussõbralikud reklaamkingitused
Tohutu tempoga kasvab reklaamtoodete valik, mis on valmistatud taaskasutatud materjalidest võimalikult säästlike tehnoloogiatega. Näiteks taaskasutatud puuvillast firmarõivad, ümbertöödeldud plastikust joogipudelid, kotid ja vihmavarjud või korgist, teepurust, nisufiibrist ja bambuspuidust kaantega märkmikud, millel sisu kivipurust toodetud paberist. Tellides selliseid loodussäästlikumatest materjalidest tooteid aitate kaasa liigtarbimisest tingitud prügikuhjade kahanemisele.
Käsitööna valminud kingitused
Järjest rohkem kasutatakse ka käsitööna valminud esemeid firmakingitustena, eriti aktuaalseks muutub see enne jõule. Eriti trendikad on kohalike tootjate erinevad meesegud, maiustustemixid, käsitööküünlad, mida saab brändida. Puidust kinkekarbid, lõikelauad graveeringuga – valik on suur, tuleb leida vaid parim ja sobivaim kinkekomplekt, mis esindab firma väärtusi.
Praktilised reklaamkingitused
Reklaamkingitusel peaks olema ka praktiline väärtus, keegi meist ei soovi ju mõttetult kapinurka vedelema jäävat nänni. Praktilise ärikingi puhul on tähtis infovahetus, et koostöös reklaamkingituste eksperdiga leida need õiged, firma ootustele ja vajadustele vastavad reklaamtooted, mis on isikupäraselt bränditud, kandes just teie ettevõtte väärtusi.
Tutvuge meie laialdase reklaamkinkide valikuga Logotrade kodulehel www.logo.ee
Küsimuste korral võtke meiega ühendust telefonil 614 2162 või kirjutage [email protected]

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele