Hanno Kindel, Media House2006.a. möödus marulise majanduse arengu ja sealt tuleneva reklaamituru tõusu saatel. Kehvakesed üheksakümnendate massimeedia kanalite hinnakirjade lähtepositsioonid muutuvad üha kaugemaks ajalooks. Nii sel aastal kui ka järgneval tõusevad hinnad ikka kümnetes protsentides. Igasugune maruline ja samas prognoosimatu areng teeb tulevikku silmas samaks ettevaatlikuks. Prognoosimatus – kas keegi julges paar aastat tagasi ennustada ligi 20%-st reklaamituru kasvu? Hinnatõusuks annavad põhjust kohati vaatajate valuläve ületavad telereklaamblokkide pikkused, kasvavad Interneti võimalused ning järjest süvenev huvi out-of-home meediakanalite vastu. Neile kolmele ennustaks suuremat kasvu ka järgnevatel aastatel. 2006.a.läks ajalukku ka halvemas mõttes. See aasta jääb mällu e-maili spämmi plahvatusliku kasvu aastana.Karl Multer, SEB EÜP2006 - senisest oskuslikum otseturunduse kasutuselevõtt. Suurettevõtted on üha enam mõistmas selle valdkonna efektiivsust ja kiirust, eeldusel et see on integreeritud müügiprotsessidesse. Reklaaminduses ei oska ma olulist muutust võrreldes aastaga 2005 esile tuua.