• 27.05.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parimateks PR-projektideks kuulutati Rahvuskala valimine ja Sünagoogi avamine

Eesti Suhtekorraldajate Liit (EPRA) tegi teatavaks 2007 aasta parimate kommunikatsiooniprojektide teostajad. Võidutöödeks osutusid Eesti Rahvuskala teavitustöö ning Sünagoogi avamise kommunikatsioon. EPRA žürii valiku peamisteks kriteeriumiteks olid projektide läbiviimise professionaalsus, mõju ühiskonnale või sektorile ja eesmärgikeskne tulemuslikkus.
Rahvuskala teavitustöö tellijaks oli Eesti Kalaliit  ja teostajaks Alfa-Omega Communications . Kabe kalakonservidega oli 2007. aasta suviste "Kala teeb head" telgiürituste suurim hitt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele