• 24.11.08, 00:04
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Epica 2008 reklaamikonkursi võitsid Volkswagen Dog ja John Lewis Shadows

Reedel, 21. novembril valiti Pariisis välja Epica 2008 reklaamikonkursi võitjad. Käesoleval aastal aastal laekus Epicale 5000 tööd 51-st riigist. Võistlustöid hinnati kahe kriteeriumi põhjal: loovidee + teostuse kvaliteet.
Epica on Euroopa üks tähtsamaid reklaamikonkursse, mille eripäraks on see, et žürii koosneb Euroopa meedia- ja turundusajakirjade toimetajatest ning ajakirjanikest. Best Marketingi esindas Epica žüriis sel aastal Hando Sinisalu. Žüriisse kuulusid turundusajakirjade toimetajad 22-st Euroopa riigist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele