• 08.01.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teleauditooriumi ülevaade detsembrikuus 2008

TNS Emori andmetel vaatasid Eesti elanikud detsembris 2008 televiisorit keskmiselt 4 tundi ja 27 minutit päevas, mis on 18 minutit rohkem kui novembris. Eestlased veetsid telerite ees 4 tundi ja 8 minutit ning mitte-eestlased 5 tundi ja 5 minutit päevas.
Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (30,4%), ETV (25,0%), TV3 (22,7%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (33,7%), RTR Planeta (9,1%) ja NTV Mir (7,6%) vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele