Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aasta Turundusjuht 2008
Best Marketing viis läbi küsitluse Eesti 100 suurima reklaamija hulka kuuluva ettevõtte turundusjuhi hulgas, et selgitada välja nominendid tiitlile Eesti Aasta Turundusjuht 2008.
Igal antud paneeli kuuluval turundusjuhil paluti nimetada nimetada kolm kandidaati, kes tema arvates vääriks tiitlit Aasta Turundusjuht 2008. Nominentide punktid liideti ja kõige suurema punktisumma saaja oligi võitja.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.