Artiklisarja esimeses osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Alexela turundusjuht Mariliis Mähhar ning Tallinna Sadama turundus- ja kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
Artiklisarja teises osas räägivad 2024. aasta turundusmaastikust ning oma lemmikutest turunduskampaaniatest ja -aktsioonidest Media House’i tegevjuht Raido Raamat ning Atria Eesti turundusjuht Mirjam Endla.
Kaks kolmandikku (65%) turundajatest prognoosib äri paranemist järgmisel aastal, samas kui kolmandik (34%) ootab turunduseelarvete suurenemist, selgus WARC’i läbi viidud uuringust.
Kuigi meiliturunduse osas levivad vastakad arvamused, peab tarkvaraettevõtte Flowit Estonia juht ja ITLi ekspresident Juhan-Madis Pukk seda uute klientide leidmisel tõhusaks kanaliks.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.