• 16.03.09, 00:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Blogid ja sotsiaalvõrgustikud koguvad internetis populaarsust

Nielseni Online uuringust selgub, et enam kui kaks kolmandikku suurtemate riikide (Austraalia, Brasiilia, Prantsusmaa, Saksamaa, Itaalia, Hispaania, Šveits, Ühendkuningriik ja USA) internetikasutajatest külastab regulaarselt blogisid ja sotsiaalvõrgustikke, olles seega eespool isegi personaalsest e-kirjast. Kõige populaarsem sotsiaalvõrgustik on Facebook, mida külastab igakuiselt kolmkümmend protsenti mainitud 9 riigi internetikasutajatest. Orkut on populaarseim oma kodumaal Brasiilias, kus selle külastatavus ulatub koguni 70%-ni.
Nielseni Online uuringust tulid veel välja järgmised faktid:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele