• 25.03.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Golden Hammer võtab eeskuju Cannes'i reklaamifestivalilt

Järjekorras 10. rahvusvaheline reklaamifestival Golden Hammer ei toimu 2009. aastal enam septembrikuises Riias, vaid sarnaselt Cannes'ile hoopis juunikuus ja mereäärses kuurortlinnas: 11. - 12. juunil Jurmalas, Baltic Beach Hotelis.
Best Marketing korraldab sel aastal 12. juunil Jurmalas Golden Hammeri raames Esimese Baltikumi Turundusjuhtide Foorumi (1st Baltic Marketing Directors' Forum). Registreerimine avatakse aprillis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele