Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Golden Hammer võtab eeskuju Cannes'i reklaamifestivalilt
Järjekorras 10. rahvusvaheline reklaamifestival Golden Hammer ei toimu 2009. aastal enam septembrikuises Riias, vaid sarnaselt Cannes'ile hoopis juunikuus ja mereäärses kuurortlinnas: 11. - 12. juunil Jurmalas, Baltic Beach Hotelis.
Best Marketing korraldab sel aastal 12. juunil Jurmalas Golden Hammeri raames Esimese Baltikumi Turundusjuhtide Foorumi (1st Baltic Marketing Directors' Forum). Registreerimine avatakse aprillis.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.