• 26.03.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Broadline liitus turunduskommunikatsiooni agentuuride võrgustikuga ComVort

Eesti üritusturundusagentuur Broadline sõlmis märtsis 2009 liitumislepingu suurima rahvusvahelise sõltumatute turunduskommunikatsiooni agentuuride võrgustikuga ComVort.
Broadline'i juhatuse liikme Neeme Kari (fotol) sõnul on liikmestaatuse pälvimine agentuurile suureks tunnustuseks, kuna see näitab ettevõtte taset ka rahvusvahelises mastaabis. Kari sõnul valitakse igasse turupiirkonda reeglina üks agentuur, kes peab vastama keti poolt ette antud nõuetele. 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele