• 04.05.09, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Margus Merima, BMA Estonia nõunik

on õppinud müüki ja turundust Soomes Markkinointi Instituudis ja arhitektuuri Tallinna Kunstiülikoolis. Alates 2001. aastast on Margus juhtinud Baltikumi populaarseima venekeelse telekanali Pervõi Baltiiski Kanali (PBK) Eesti esinduse Baltic Media Alliance (BMA) tööd. Enne BMA-d töötas Margus Sky Medias turundusdirektorina. Eesti Vabariigi algusaegadel tegeles ta koos Toomas Lepa ja Andres Jõesaarega reklaamimüügiga ETV vastavatud kommertsosakonnas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele