• 21.10.09, 01:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea näide ristturundusest: Nordea ja A. Le Coq'i ühine Limpa pangakaardi kampaania

Kampaaniat kommenteerib Maike Iida, Nordea Limpa pangakaardi projektijuht reklaamiagentuurist Taevas Ogilvy:"Limonaadi ning Limpa pangakaardi ühiskampania idee töötati välja A. Le Coq'i ning Agentuuri Taevas Ogilvy ühises turundustiimis, meeldiv koostööpartner leiti Nordea Panga näol. Kuna laste ning nende vanemate poolt on Limpa ja Limonaadi erinevad lisaväärtused (Andrus Kivirähki raamat, Kreenholmi voodipesu, Puhas Loodus dušigeelid) alati hästi vastu võetud, tundus meile, et on aeg pakkuda Limpa oma pangakaarti.
Kampaania on nii Limonaadile kui Nordeale osutunud väga edukaks, Nordea Limpa pangakaardi taotlusi on esitatud mitmetes tuhandetes. Taustainfoks - taotluse esitamiseks pidid inimesed kokku koguma Limonaadi korkide alt 3 kärsamärki. Lisaks oli kampaanias võimalik võita iga päev Nordea Limpa pangakaart 1000 krooniga - selleks pidi kampaaniaveebi sisestama Limonaadi korkide alt leitud unikaalsed koodid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele