Eesti suurimate reklaamiagentuuride hulka kuuluvad Idea Euro RSCG ja Baltic FCB ühinesid ühtseks reklaamiettevõtteks. Ühinenud ettevõtte nimeks saab IDEA. Ettevõtte tegevjuhiks ja juhatuse liikmeks saab senine Idea Euro RSCG juhatuse liige Birjo Kiik. Ühinemise tulemusena moodustub Eesti reklaamituru suurim agentuur, mille kogukäive oli möödunud aastal 65 miljonit krooni. Ühinemist kavatsetakse ka Läti ja Leedu ettevõtete tasandil.
Baltic FCB nõukogu liikme, nüüdsest ka IDEA nõukogu liikme Erko Tähe sõnul annab ühinemine võimaluse pakkuda nii uutele kui olemasolevatele klientidele paremat teenust, sest mõlemal agentuuril on kasutada unikaalsed strateegilise planeerimise ja uuringute läbiviimise mudelid, aga ka reaalne praktika väga paljudes ettevõtlusvaldkondades – joogi- ja toiduainete tööstuses, jaekaubanduses jne. Ka lisas Täht, et ühinemine annab klientidele koheselt võimaluse lisaks laiemale kommunikatsiooniteenusele ka paremaks ülebaltikumiliseks teeninduseks.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.