Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Uku Nurk Ülemiste keskuse kampaaniast: ''Mingem üles Ülemistesse!''
Viimasel ajal sagenevad jõuliselt ostukeskuste müügikampaaniad. Kõiksugu päevad, millede raames allahindlusi ning mahlakaid hinnalõikeid pakutakse. Üks sellistest oli Ülemiste keskuse reklaam: Mingem üles Ülemistesse.
Milline nutikas riim ja hea positsioneering, kus omaaegne viljalõikusteema on leidnud humoorika taaskasutamise. Teema jõulisus torkab silma juba tunnuslausest: Mingem üles Ülemistesse, mis pisukese paroodiana koorilaulust kergesti äratundmist tekitab ning kõrvu kumisema kipub jääma. Ka teleklipi mustvalge toon ning osavalt lõigutud vana ja uue vaheldumine on hästi välja kukkunud ning ma suisa ootan, et sellisele erilisele ja enneolematule kampaaniale tuleks ka järge.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.