• 07.12.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kampaania, mis loob ennast ise

Käesolev artikkel ei pretendeeri kindlasti klassikalise case study nimetusele, sest juttu tuleb kampaaniast, mille tulemusi saame kokku võtta alles kevadel. Pigem on artikli eesmärgiks julgustada kampaaniate loojaid ja tellijaid praeguses majanduskeskkonnas tegutsema ja oma plaane kärbete tõttu mitte edasi lükkama. Seda kõike proovin illustreerida läbi ühe hiljuti käivitunud sotsiaalkampaania sünniloo. Kampaania edul või ebaedul saate ise soovi korral silma peal hoida, kui lähete leheküljele www.helkur.ee  

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele