• 07.12.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kampaania, mis loob ennast ise

Käesolev artikkel ei pretendeeri kindlasti klassikalise case study nimetusele, sest juttu tuleb kampaaniast, mille tulemusi saame kokku võtta alles kevadel. Pigem on artikli eesmärgiks julgustada kampaaniate loojaid ja tellijaid praeguses majanduskeskkonnas tegutsema ja oma plaane kärbete tõttu mitte edasi lükkama. Seda kõike proovin illustreerida läbi ühe hiljuti käivitunud sotsiaalkampaania sünniloo. Kampaania edul või ebaedul saate ise soovi korral silma peal hoida, kui lähete leheküljele www.helkur.ee  

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele