Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Euro RSCG Worldwide tunnistati maailma suurimaks reklaamiagentuuriks
Euro RSCG Worldwide nimetati juba neljandat aastat järjest maailma suurimaks reklaamiagentuuriks. Tiitli jagamisel võeti arvesse 2009. aasta Advertising Age Global Marketers raportis toodud ettevõtete ülemaailmsete klientide arv.
Neljas järjestikune võit saavutati tänu ettevõtte kasvule kõikides regioonides ning uutele klientidele, kelle hulka kuuluvad IBM, Duluxi, Pernod Ricard’s Jacob’s Creek jt. 67 ülemaailmse kliendiga edestas Euro RSCG Worldwide teisele kohale jäänud McCann Worldgroup’i ning kolmandana asetsenud Ogilvy Group’i.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.