• 07.12.09, 16:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kent Raju Tervise Arengu Instituudi tervisliku toitumise kampaaniast

Tervise Arengu Instituut on välja tulnud uue kampaaniaga inimeste toitumise muutmiseks ja propageerib vastupidiselt eeldusele mitte TAI-liha, vaid hoopis puu- ja köögivilju.
Värskelt valimistejärgsel ajal on mindud populaarsele kampaaniate jäljendamise teele ning soovitatakse valida rohelisi, punased, lillasid jne. See on tegelikult päris huvitav, kuidas värvidele kinnistunud lisatähendused ära on kasutatud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele