• 11.12.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lõhnamasinad mõjutavad inimeste ostueelistusi läbi haistmise

Mujal maailmas laialdast kasutust leidnud lõhnamasinad on nüüd jõudnud ka Eestisse. Lõhnamasinate eesmärk on luua meeldiva aroomiga õhkkond ajaviitekohtades ja mõjutada klientide ostusoovi kaubanduskeskustes. Uuringud on tõestanud, et meeldiva lõhnaga paikades viibivad inimesed kauem.
Best Marketing uuris lõhnamasinaid maale toova MyTV arendusjuhi Holger Kooti käest, milliseid lõhnu on masinate abil võimalik tekitada. "Valida saab üle 200 erineva lõhna vahel. Näiteks hetkel on Rotermanni kaubamaja jõuluturu juures piparkoogilõhna levitav masin. Timberlandi kauplused on Eestis kasutanud männi- ja seedrilõhna, ööklubi Bon-Bon kohvilõhna ja K-Raua Ace oma vannitubade juures jasmiinilõhna ning grillide juures praetud sibula lõhna," ütles Holger ja lisas, et lõhnamasinad kasutavad kuiva õhu tehnoloogiat, kus lõhna eritamiseks ei kasutata pihustamist, aerosoole ega ka õlide kuumutamist. Seadmel on võimalik reguleerida lõhna intensiivsust ning toimimise intervalle.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele