• 18.12.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Turundusaasta 2009 Igor Baturini pilgu läbi - masu, valimised ja euro

Turundusaastat 2009 jäävad meenutama eeskätt kolm kogu aastat läbinud märksõna – masu, valimised ja euro. Creatumi, Momentum Eesti, Ambient Marketingi, MWorksi ja Elamusstuudio poolt välja valitud 2009. aasta meeldejäävamaid turundussaavutusi tutvustab Creatumi partner Igor Baturin (fotol).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele