• 27.01.10, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Adweek valis Aasta Agentuuriks 2009 JWT

25. jaanuaril nimetas Adweek aasta agentuuriks (2009 Global Agency of the Year) JWT. Kuigi 2009 oli kõigile raske, sai JWT palju tähelepanu võites juurde mitmeid suuri kliente - Microsoft, Walmart, Telmex, Sony, Rimmel (UK), Debenhams (UK) jpt.
2009 aastal võitis JWT ka Cannes Lions Rahvusvahelisel Reklaamifestivalil 26 auhinda, kaasaarvatud Grand Prix Jaapani Kit Kat kampaania eest, mis kasutas nutikalt ära Jaapani postisüsteemi, et panna inimesi üksteisele Nestlé šokolaadi Kit Kat abil häid soove edastama. Kit Kat hääldatakse jaapani keeles Kitto Katsu, mis tähendab inglise keeles Good Luck! ja eesti keeles "Õnne!" või näiteks tudengile enne eksameid edu soovides "Head põrumist!" :) Vaata kampaaniat tutvustavat klippi:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele