Priit Isok, Aasta Sotsiaalkampaania 2009 võitja: ''Alati on kaks lähenemist - teha ägedat nalja ja võita Kuldmuna või mõjutada inimesi turundusega ja võita Turundustegu''
Reedel, 19. märtsil jagati turunduskonverentsil Password 2010 Eesti olulisemaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2009 Grand Prix võitis SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!". Finalistide hulka jõudsid MinuEMT, Farmi rebränding, Säästumarketite uuenduskuur, Rahvusmustrites tennised ja Aasta Sotsiaalkampaania 2009 "Killerkott". Žürii valis finalistid ja Grand Prix' võitja välja 24 konkursile esitatud töö hulgast.
Seotud lood
Juba 11. korda korraldas turundusinfo- ja konverentsifirma Best Marketing Eesti Aasta Turundustegu valimise ja andis välja turundusvaldkonna prestiižikaima auhinna.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.