• 28.06.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Olerexi reklaamijuht Jaan Naaber: ''Agentuure me üldiselt ei kasuta. Parimad ideed tulevad elust enesest.''

Tanklakett Olerex reklaamib end viimasel ajal rütmi- ja värvikirevate klippidega, kus tehakse ka ristturundust ehk lisaks bensiinile pakutakse Kellukese limonaadi ja Reinu Pizzat. Olerexi turundustiimi kuulub 2 inimest: turundusjuht Antti Moppel ja reklaamijuht Jaan Naaber. Best Marketingi küsimustele vastab Olerexi reklaamijuhtJaan Naaber.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele