• 26.08.10, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mike Berry räägib Best Internetil, et paljud ülipopulaarsed viraalkampaaniad tegelikult äriedu ei suurenda

Briti digitaalturunduse konsultant Mike Berry esitleb 17. septembril Best Internetil uusimaid internetiturunduse teemalisi uuringuid ja raporteid:
- Burger Kingi "Whopper Sacrifice" - viimase aja üks enim laineid läänud Facebooki kampaania ei olnudki äriliselt eriti edukas. Mike näitab, et ka paljud teised ülipopulaarsed viraalkampaaniad tegelikult äriedu ei suurenda;

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele