• 27.10.10, 09:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Marketing Club #12: Maxima

Maxima uute retrohõnguliste klippide reklaamnägu Jana Pulk klubihommikul osalejatele mascarpone tordilõike jagamas.
Maxima brändi- ja kommunikatsiooniosakonna juht Ty Lehtmäe rääkis 27. oktoobril toimunud Best Marketing Club kohtumisel, et Maxima hoiab väga oma vene klienti, aga tegutseb praegu aktiivselt pigem eestlaste suunal. Maxima eesmärgiks on oma turuosa eestlaste hulgas kasvatada. Loe kokkuvõtet klubihommikul räägitust Best Marketingi blogist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele